Medlemsmøte 6/10: møt nominasjonskomiteens kandidater til Oslo-lista 2015

Om et år skal Oslos innbyggere velge nye politikere. Vi vil jobbe for at MDG gjør et knallvalg, får mange stemmer i ryggen og stor innflytelse på Oslos utvikling de kommende åra. Hvordan skal vi få til det? Hvilke saker skal vi kjøre fram? Hvilke personer er det som kan sanke flest stemmer og være kraftfulle forkjempere for et grønnere, mer bærekraftig Oslo der folk trives og lever gode liv?
Bli med på å meisle ut et godt program og et spennende opplegg for den kommende valgkampen!

Medlemsmøte i MDG Gamle Oslo 6. oktober
Vi sparker det hele i gang med et medlemsmøte for å diskutere nominasjonskomitéens utkast til Oslo-liste. Den finner du her: http://oslo.mdg.no/2014/09/26/topp-10/#more-14254 Topp 5 på lista kommer, med unntak av Harald Nissen som er opptatt på Groruddalen Miljøforum på dette tidspunktet.

1. plass Lan Marie Nguyen Berg

3. plass Beate Folkestad Habhab

4. plass Shoaib Sultan

5. plass Marion Godager Tveter

Enten du har innspill til lista, forslag til andre saker, eller bare vil være med for å høre på og bli kjent med oss, er du hjertelig velkommen!

I etterkant av medlemsmøtet vil de som møter i Bydelsutvalget for MDG Gamle Oslo ha et møte for å diskutere de sakene som skal opp denne måneden, og hva vi skal mene. Du kan gjerne bli med på dette også, hvis du er nysgjerrig på hvem som er bydelspolitikerne våre eller hvordan vi stemmer i forskjellige saker.. Sakene som skal behandles denne måneden finner du her: http://www.bydel-gamle-oslo.oslo.kommune.no/politikk/moteinnkallinger_protokoller/article283975-2042.html

TID: Mandag 6. oktober kl 18:00-19:30
STED: Platousgt 16, 2 etg. Møterom Rudolf Nilsen (det står «politiske møter» på ringeklokka)

Facebook-arrangement: https://www.facebook.com/events/304271233112631/