Fotocredit:

Lokalprogram 2023-2027

Lokalprogrammet til Gamle Oslo MDG for perioden 2023 til 2027 er endelig ute og kan leses i sin helhet her!

2. august 2023

Bydelen vår er stor! Ikke bare har den et innbyggertall på størrelse med Ålesund; den har et mangfold innen levekår, bakgrunn og økonomi. Og alt dette er stappet inn på noen få kvadratkilometer på Oslos østkant, hvor vi i tillegg også må håndtere innfartstrafikk på både vei og jernbane fra nord, øst og sør.

Derfor har vi en viktig jobb å gjøre i lokalpolitikken, ved å sørge for at alle innbyggerne i bydelen kan leve gode liv, uavhengig av alder og sosial bakgrunn. Programmet vårt er hva Miljøpartiet De Grønne i bydel Gamle Oslo mener er viktig å satse på de neste fire årene, slik at vi kan oppnå akkurat dette. I lokalpolitikken har vi hatt en viktig jobb å gjøre med å gjennomføre løftene vi ga ved forrige lokalvalg. Dette er noe vi ønsker å videreføre i neste periode. Slik kan vi fortsette å gi alle en så god livskvalitet som mulig, i alle livets faser.

Gamle Oslo MDG